sâmbătă, 10 aprilie 2010

boyfriend si creazy

Toata lumea vorbeste despre fashion...dar oare stim cu ce se mananca? Eu vad fashion-ul ca fiind creazy si colorat. Sunt fata si imi place sa fiu feminina si dulce ca o bombonica.Nu am inca un stil dar incerc cat mai multe combinatii si de multe ori creez stilui diferite de tot ceea ce se gaseste in toate revistele si site-urile de moda.Si asta e doar pentru cele ca mine care stau cu orele in fata sifonierului si nu stiu cu ce sa asorteze jeansii prespalati...eu ma confrunt cu problema asta every day.Concluzia: e greu sa fii fata!


Din multitudinea de poze cu outfit-uri si tot feluri de combinatii cool mi-au atras atentia cateva mai creazy:


In prima imagine e un outfit care combina gothicul cu rockul dupa parerea mea.Imi place foarte mult stilul asta si mi se potriveste oarecum, iar palaria aia e de-a dreptul wow...

In urmatoarele poze outfit-urile sunt unele boyfriend.Stilul boyfriend este prezent si in Romania dar nu sa extins atat de mult.Pt cele care nu stiu in ce consta stilul boyfriend le voi exolica.Este un stil bazat pe o piesa vestimentara mai larguta eventual lunga care . Stilul a fost creat pentru femeile grabite . Si eu adopt uneori acest stil mai ales atunci cand ma grabesk sau pur si simplu ma oboseste cautatul prea mult in sifonier.
Mi sa intamplat o data sa raman fara cafea si a trebuit sa cobor pana la magazin,trebuie sa specific ca stau la bloc,eram la prietenul meu si el dormea inca. Am pus pe mine jeansii si tricoul lui (roz si lung) si am coborat sa iau cafea. Ma simteam asa de curajoasa si aveam foarte mare incredere in mine fiind imbracata asa.A fost o senzatie superba.
Deci...cand va grabiti ...nu ezitati sa incercati un astfel de look...eu cred k merita sa te simti implinita si iubita in tricoul prietenului tau...mai ales ca e un trend foarte apreciat de v.i.p-uri.